środa, 9 lipca 2014

Alternatywne zakończenie

Od autorki: Odkąd tak wielu z Was była nieszczęśliwa z powodu zakończenia lub marzyła o innym, zdecydowałam się je zrobić. Mam nadzieję, że to sprawi, że będziecie szczęśliwi i będziecie mogli kontynuować swoje życie bez utonięcia we łzach ... I jeśli ktoś z Was się nie domyślił, to jest zamiast ostatniego rozdziału (nie zamiast epilogu, tylko 26 rozdziału). Czyli właściwie to jest rozdział 26, w którym może się wiele zmienić... Może. Okej, przepraszam, przeczytajcie jeśli chcecie, jeśli nie przeczytacie też niczego nie stracicie. Nie jest to część historii, jest to jedynie dodatkowa część... ok, już przestaję.

Harry's POV
Kiedy Louis szedł do łazienki już wiedziałem, że coś jest nie tak. Mogłem zobaczyć to w jego twarzy, a ta wyglądała po prostu źle. Coś było na prawdę nie tak. Kiedy Louis był w łazience przez niemal godzinę zdecydowałem się tam pójść i sprawdzić co z nim.
Drzwi były zamknięte, a ja pukałem, ale kiedy nie uzyskałem żadnej odpowiedzi ani nie mogłem usłyszeć ze środka żadnego dźwięku, zacząłem w środku panikować. Wbiegłem do sypialni, którą zajmowaliśmy podczas wizyty w hotelu i wziąłem ze sobą małą monetę. Spróbowałem nią otworzyć drzwi, ale moje ręce się trzęsły, a po twarzy spływały łzy. Byłem tak cholernie przerażony.
Kiedy drzwi wreszcie się otworzyły, wszedłem do środka i krzyknąłem kiedy go zobaczyłem. Louis. Siedział tam na podłodze, krew spływała z cięć i wiedziałem, że próbował ze sobą skończyć, krzyknąłem próbując otrzymać reakcję.
- Kocham cię - wyszeptałem i zobaczyłem mały uśmiech pojawiający się na jego ustach. Usłyszałem zbliżające się kroki i krzyknąłem aby wezwali karetkę.
Niedługo potem pogotowie dostało się tutaj, ale trwało to wystarczająco długo abym ja zaczął panikować, a chłopcy płakać i krzyczeć na siebie nawzajem.
Pojechałem karetką nawet pomimo tego, że nie byłem rodziną, płakałem mocniej kiedy widziałem jak opiekują się Louisem i podłączają różne medyczne sprzęty utrzymując go żywego. Nie mogłem uwierzyć, że on próbował popełnić samobójstwo. Mój Louis. Jedyny, którego kochałem i zastraszałem tak okropnie. Ostatecznie uderzyło we mnie, że prawdopodobnie próbował to zrobić przez mnie. To ja sprawiłem, że chciał umrzeć i to tylko dlatego, że nie mogłem kontrolować swoich uczuć i wybrać, która strona jest zła. Bo popełniłem wielki błąd.
***
Wiele godzin później usiedliśmy w szpitalnej sali Louisa i słuchaliśmy jego wyjaśnień i dlaczego to zrobił. Również opowiedziałem mu swoją część historii... Nie mogłem powiedzieć, że między nami było w porządku, ale właściwie nienawidził mnie aż tak bardzo.
Simon przyszedł trochę później i zadecydował, że One Direction powinno zrobić sobie małą przerwę, a Louis powinien pójść na odwyk żeby wyzdrowieć psychicznie i żeby nauczył się żyć z szumami, o których niedawno się dowiedzieliśmy.
***
Ciężko było być daleko od Louisa i nie trzymać się z zespołem. Ale siedem miesięcy później wszystko minęło i Louis został wypuszczony do domu. Rozmawialiśmy codziennie i chłopak mi przebaczył. Na prawdę przebaczył, zajęło mu to chwilę, ale zrobił to, a ja nie mogłem być szczęśliwszy.
Jasne, że nadal musieliśmy popracować nad wieloma rzeczami i wiedziałem, że nigdy nie będzie między nami tak samo, ale to w porządku, bo to nasza nowa szansa. Szansa dla mnie na naprawienie tego co zrobiłem źle.
Louis już wiedział o moich uczuciach, ujawnił mi również swoje, ale nie był na razie gotowy żeby mi wystarczająco zaufać. I było to w porządku, bo wiedziałem, że ostatecznie tak się stanie.
***
Niemal rok po powrocie Louisa po raz pierwszy się pocałowaliśmy. Właściwie to po raz pierwszy, który coś oznaczał, całowaliśmy się już wcześniej, ale wzięliśmy to za pijackie pomyłki. Ten raz był inny.
Byliśmy cały dzień na plaży, bez chłopaków i w jednej sekundzie rozmawialiśmy, a w następnej się całowaliśmy. To było niesamowite i mogę śmiało powiedzieć, że oboje byliśmy szczęśliwi. Oboje czekaliśmy na to długo.
Nie ma znaczenia jak wielki bałagan narobisz, jeśli jesteś tutaj aby go naprawić i nauczyć się na swoich błędach. Jeśli popełnisz błąd, napraw go. Będzie to trwało i będzie trudne oraz prawdopodobnie bardzo bolesne, ale na końcu okaże się, że było warto. Tylko dlatego, że raz zrobiłeś coś źle, nie oznacza to, że wszystko jest zniszczone, bo jeśli wrócisz do punktu, w którym widzisz, że popełniłeś błąd, zrozumiesz go, musi zostać naprawiony. Musisz próbować do skutku.
Koniec (2)

Macie tutaj swój happy end. Teraz możecie wszyscy wyobrażać sobie ich późniejsze, szczęśliwe życie. Mam nadzieję, że Was się podobało, a jeśli tak to możecie podziękować @SarinaWilliams, bo bez niej bym tego nie napisała. Nie powiem, że jestem z tym szczęśliwa, ale mam nadzieję, ze tyle starczyło żeby naprawić Wasze połamane serca. 
A potem autorka podała inne alternatywne zakończenie, więc mam pytanie czy chcecie żebym je również przetłumaczyła. Od razu mówię, że go nie czytałam, ale jeśli będziecie chcieli to przeczytam i przetłumaczę. Wszystko zależy od Was. Piszcie w komentarzach co o tym myślicie, co myślicie o tym ficku, moim tłumaczeniu albo nawet co jedliście na obiad, po prostu chcę zobaczyć ile osób dotrwało do końca razem ze mną. Więc błagam, komentarz o dowolnej treści mnie zadowoli. Zaczynaliśmy z 29 komentarzami, będzie więcej?
Dziękuję bardzo, że tak wiele z Was komentowało przez cały czas, że tweetowaliście pod naszym hashtagiem #worthlesspl i w ogóle że byliście. Na tą chwilę jest 5468 wyświetleń i 480 komentarzy (!) za co bardzo bardzo bardzo dziękuję, bo nie spodziewałam się, że przez ten niecały miesiąc to ff zdobędzie taką popularność.
A teraz ostatnia sprawa. Po powrocie z Tunezji (wyjeżdżam 17.07 a wracam 01.08) mam zamiar zabrać się za inne tłumaczenie i mam dwie propozycje. Albo How To Save I Life albo 27 Minutes Beauty and The Geek. Przetłumaczyłam opisy obu i do mojego powrotu chciałabym żebyście zdecudowali, którego ficka chcecie żebym tłumaczyła. Jeśli wyrazicie taką chęć mogłabym tłumaczyć oba jednocześnie, ale wtedy musielibyście się liczyć z tym, że rozdziały by były np raz w tygodniu, czasem częściej, czasem rzadziej. Wybór należy do Was, a ja dalej nie zanudzam. Enjoy x 

How To Save A life (Jak ocalić życie) 14 rozdziałów - prolog - epilog


"Where did I go wrong, 
I lost a friend 
Somewhere along in the bitterness 
And I would have stayed up with you all night 
Had I known how to save a life"*

Harry Styles zdaje się być szczęśliwym chłopakiem. Sława, fortuna i wszystkie te dziewczyny, które mógłby mieć gdyby zechciał. Ale za zamkniętymi drzwiami, jest rozbity. Jest rozbity w środku i żadna ilość miłości lub cierpliwości nie mogłaby go naprawić.
Kiedy nie może zwrócić się do rodziny, nie może zwrócić się do chłopców, potrzebuje miejsca, do którego może się udać ze swoją złością i depresją. Założył bloga na stronie zwanej Tumblr, gdzie nikt nie wie kim jest. Nikt nie oczekuje, że jesteś kobieciarzem czy wzorem jeśli nie wiedzą, że właściwie jesteś Harrym Stylesem.
Louis nie ma pojęcia dlaczego Harry tak dużo czasu spędza w swoim pokoju. Nie ma pojęcia dlaczego Harry zawsze nosi bardzo wąskie spodnie zamiast luźnych, które wie, że chłopak uwielbia. Ale co stanie się kiedy Louis przyjdzie zapytać Harryego o coś i znajdzie jego Tumblra otwartego?
Jak to zniesie? Jego najlepszy przyjaciel prowadzi nie tylko sekretne życie online, ale również ukrywa depresję i krzywdzi się na tak wiele sposobów. Louis nie może z nim porozmawiać, więc robi to co uważa za właściwie.
Zakłada bloga i pisze do Harrego anonimowe wiadomości. Harry rankami zaczyna być weselszy i nawet znów zaczyna się uśmiechać. Ale co stanie się kiedy ci dwaj się w sobie zakochają, ale Harry nie wie, że 'CleverUsername'** jest jego najlepszym przyjacielem?
Czy z miłością, dramatem, nienawiścią i depresją ktoś może być szczęśliwy z osobą, którą kocha? I najważniejsze, czy Louis nauczy się jak ocalić życie?

*The Fray - How To Save A Life
**'Mądra Nazwa Użytkownika' zostawiłam w oryginale, bo lepiej brzmi niż po polsku.

27 Minutes (27 minut) 31 rozdziałów - prolog - epilog

Ostatecznie tego wszystkiego stało się dla Louisa za dużo do zniesienia. Kłamstwa, udawane związki i udawane uśmiechy.
Fani mieli rację. Zawsze mieli rację. Louis kocha Harrego, ale na niego nie zasługuje. Ma dość i nie chce już dłużej żyć tym udawanym życiem.
- Mieliście rację... Wszyscy mieliście rację. Każde spojrzenie, każdy subtelny dotyk... Mieliście rację.
Czy to co wyszeptał na video czacie po raz ostatni i powiedział światu to co już wiedzieli będzie wystarczające żeby Harry zrozumiał znaczenie słów Louisa?
- Przez następne... 27 minut powiem wam prawdę. Każdą najmniejszą część... Ale 27 minut jest całym czasem, który został zanim powiem do widzenia.

I jak Wam się podobają? Jestem taka zajarna, że to Wy wybierzecie ficka, którego będę tłumaczyć. Oba są cudowne aczkolwiek 27 minut jeszcze nie skończyłam xD Czekam na Waszą decyzję tutaj lub pod naszym hashtagiem, który pisze tutaj po raz ostatni #worthless
Edit: Drugim fickiem, którego Wam proponuję nie może być 27 minutes, bo dostałam info, że już jest przetłumaczony, będzie Beauty and The Geek (Piękny i Kujon) 17 rodziałów - prolog - epilog :
Harry Styles jest najpopularniejszym gościem w szkole. Ma mnóstwo przyjaciół i wszyscy go kochają.
Louis Tomlinson jest szkolnym frajerem, tym który siedzi sam w bibliotece i się uczy.
Pewnego dnia, przyjaciel Harrego wyzywa go aby zlitował się nad biednym frajerem, zafundował mu przemianę i sprawił, że Louis Tomlinson, szkolny frajer, stanie się jednym z najpopularniejszych gości w szkole.
Ale częścią wyzwania... nie było zakochanie się w kujonie.

DZIĘKUJĘ ZA WASZĄ OBECNOŚĆ ♥

35 komentarzy:

  1. wole 2 ff + jestem pierwsza jjbhknd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba wolę pierwszą wersję tego rozdziału. Tak, jestem gałęzią bez uczuć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba świetnie się zapowiadają, ale 27 minut może być ciekawsze. Do zobaczenia w kolejnym ff ♥
    @Imperio_Bitches

    OdpowiedzUsuń
  4. wolałabym żebyś tłumaczyła 27 Minutes ale jak zdecydujesz tłumaczyć to drugie to też chce być informowania :D
    @loufucksh4rry

    OdpowiedzUsuń
  5. tak zdecydowanie drugie ff bo to pierwsze takie oklepane się wydaje :)

    Dziękuje że tłumaczyłaś Worthless :) bardzo mnie wciągneło i nie ukrywam że kilka razy miałam do nadrobienia ze 2-3 rozdziały bo bardzo szybko tłumaczyłaś. Czekam na 27 minutes i oczywiście chcę być informowana:) Miłych wakacji, bęziemy tęsknić :)
    omg ale się rozpisałam
    @mybiebsharr

    OdpowiedzUsuń
  6. wspanialy koniec <3 kocham to ff i na pewno jeszcze kiedys je przeczytam *-*
    I wole zebys tlumaczyla 27 Minutes, ale jak chcesz:* / @heref0rniall

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje serduszko zostało poskładane w całość !
    Ja wolałabym 27 minutes

    OdpowiedzUsuń
  8. Więc to zakończenie jest o wiele lepsze! Dla mnie nie znaczenia co bę dziesz tłumaczysz byle żebyś coś tłumaczyła :) /karolciasel

    OdpowiedzUsuń
  9. WIĘC WEŹ TO BEAUTY I COŚ TAM COŚ SKORO NIE MOŻESZ 27 MINUTES :)


    @MYBIEBSHARR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej podoba mi sie Beauty and the geek :)
    @loufucksh4rry

    OdpowiedzUsuń
  11. No wiec zacznę od tego że jest mi cholernie smutno rozstać się z tym ff ;( Dzień w którym pierwszy raz do mnie napisałaś i powiadomiłaś o tym fanfiku mogę uznać za jeden z lepszych w moim życiu! Bo w nigdy sama bym tu nie trafiła. No nic, to tak ja osobiście wolałabym to pierwsze tłumaczenie ;) Pozdrawiam x
    Twoja @LStylinsonforev

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wolałabym Beauty and the geek.
    Co do alternatywnego zakończenia....zawsze jakieś pocieszenie, ale myślę, że już lepsze zakończenie jest to pierwsze, czyli tak jak miało być i wgl :)
    Pozdrawiam! @18ladya

    OdpowiedzUsuń
  13. Opowiadanie niesamowite dziś dopiero trafiłam na twojego bloga i cały dzień czytałam ro opowiadanie. Na połowie płakałam.
    Bardziej podoba mi się opowiadanie Beauty and the geek więc fajnie jak byś jej tłumaczyła
    @wercia500

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz to ja muszę iść na jakiś odwyk ;__;
    Hyhyhy, proszę o Beauty and the geek

    OdpowiedzUsuń
  15. To opowiadanie jest niesamowitę i dziekuje że je tłumaczyłaś. ILY. Ja jestem za Beauty and the geek nw jak inni ale bardzo bym sie ucieszyła jak byś to tłumaczyła. @BananaHorana

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana dziękuje że tłumaczyłaś Worthless.. ryczałam cały wczorajszy wieczór czytając epilog.. To ff było świetne. I cieszę się że będzie tłumaczyć kolejne fanfic ten autorki bo jest niesamowita!
    Osobiście jestem za Beauty and The Geek :)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Beauty and The Geek proszę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta wersja rozdziału jest lepsza :) Jakoś wole szczęśliwe zakończenia. Co do tłumaczenia to How To Save A Life. Zapowiada się ciekawie.
    PS. 27 minutes jest świetne. Jedno z najlepszych jakie czytałam. Polecam każdemu. :)
    PS2. Dziękuje bardzo, że przetłumaczyłaś to cudowne fanfiction. Nie mogę się doczekać kolejnych tłumaczeń :)
    @rock_mee_zayn

    OdpowiedzUsuń
  19. A i zapomniałam. Co do kolejnego alternatywnego zakończenia to jak możesz i chcesz to przetłumacz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie druga część tego rozdziału ale już jakoś pogodziłam się z tą pierwszą
    Wolałabym abyś tłumaczyła Beauti and The Geek

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję Ci, że postanowiłaś tłumaczyć to ff. Było naprawdę piękne, trochę smutne i cieszę się, że zaczęłam je czytać :)
    Jeśli chcesz, możesz przetłumaczyć to zakończenie, chętnie przeczytam.
    Co do kolejnego ff, bardziej zaciekawiło mnie "Beauty and The Geek", ale oba zapowiadają się nieźle :D Zrób jak uważasz, na pewno będę czytać ;) x
    Kocham Cię ♥
    @ahmyHazz

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym Ci za wszystko podziękować, za to, że poświęcałaś swój cenny czas tylko na to zeby nas uszczęśliwić, codziennie starałaś się dodawać kolejny rozdział za co Ci serdecznie dziękuję. Jesteś wspaniała. Jeśli chodzi o ff to moim zdaniem definitywnie lepszy wydaje się pierwszy ale będę zaszcycona móc czytak oba. Jeszcze raz dziękuje, miłego wyjazdu i "do zobaczenia" po powrocie @Ruszcyca

    OdpowiedzUsuń
  23. więc ja jak najbardziej chciałabym kolejne alternatywne zakończenie :D
    i osobiście wolę How To Safe A Life ^.^
    dziękuję Ci za tłumaczenie tego bloga, jest świetny! te zakończenie jest o wiele lepsze niż poprzednie, bo wreszcie działo się coś pozytywnego! w sumie wiedziałam, że będzie albo wesoło, albo smutno i ostatecznie są obydwa, więc jestem jak najbardziej zadowolona :D teraz jestem tylko ciekawa tego trzeciego zakończenia i będę wniebowzięta :3
    jeszcze raz bardzo dziękuję Ci za wszystko <3
    kocham Cię <3
    //@ShipperMonte

    OdpowiedzUsuń
  24. Awww w końcu happy end ♥ Co do następnego zaciekawiło mnie to trzecie "Beauty and The Geek", ale zobaczymy co wybierzesz ^^

    @inginiaxoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Wolałabym, żebyś zaczęła tłumaczyć to 2 ff i chciałabym być informowana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosze, link do 27 minutes POLECAM NAPRAWDE POLECAM --->
    http://insaisissable.tumblr.com/post/70269508111/27-minutes


    Chcialam jeszcze powiedziec ze wollabym gdybys przetlumczyla 2 bo wydaja sie ciekawe, ale jesli mialabym wybierac no to nr :)
    Daj znac na tt, okey?
    @RealMeIsNotMe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Edit!!! Napisalam nieskladnie dlatego ... Przepraszam za spam

      Wolalabym abys przetlumaczyla obydwa opowiadania. Zapowiadaja sie ciekawie. Ale jesli mialabym sie zdecydowac tylko na jedno to definitywnie wybieram nr 1 :)
      Co do dalszej czesci, bez zmian. Prosze o kontakt ;D

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na początku przepraszam, że nie skomentowałam kilku
    ostatnich rozdziałów. Nie było mnie w domu więc stwierdziłam, że pod ostatnim dam komentarz również do tamtych.
    Jejku... Moje serce pękło, tak bardzo płacze. Mimo tego happy endu mam jakiegoś doła :(
    dziękuję za tłumaczenie tego gdzie :) xx
    wolałabym żebyś przetłumaczyła how to save a life
    @girl_lovesdraco

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepraszam, że mój komentarz tak późno i że nie zostawiłam nic pod ostatnimi rozdziałami, ale dopiero co wróciłam z wakacji :) A więc jeśli chodzi o poprzednie rozdziały to oczywiście tonęłam we łzach i to alternatywne zakończenie było mi potrzebne do dalszego funkcjonowania ;-; Ogólnie całe ff jest niesamowite, płakałam przy nim strasznie dużo i dziękuję Ci, że je dla Nas przetłumaczyłaś <3 Jeśli chodzi o kolejne tłumaczenie, to wolałabym przeczytać Beauty and the Geek <3 Fajnie byłoby, gdybyś przetłumaczyła oba, ale nie chciałabym, żebyś musiała poświęcać na to cały swój wolny czas :) Jeszcze raz Ci dziękuję za wszystko i proszę, żebyś poinformowała mnie na tt gdy podejmiesz decyzję xxx
    @fallensoul19

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. How to save a life wg mnie byloby lepsze :) Czyli wybieram nr 1
    Ale oczywiscie bede czytac cokolwiek bd tlumaczyc :)

    Dziekuje ze przetlumaczylas to :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niby to zakonczenie powinno mnie pocieszyc a i tak placze :'(
    Jakos nie umiem stwierdzic czy wolalam zakoncze ie 1 czy 2 ...
    Ale co do tlumaczenia to prosilabym o 1 czyli How To Save a Life ;D Wydaje mi sie smutem a ja lubie czytac smuty

    Dziekuje ze tlumaczylas to opowiadanie dla nas :) Dziekuje ze tak czesto dodawalas rozdzialy :) Choc trafilam doslownie kilka dni temu na ten blog, to i tak nie potrafie rozstac sie z ta historia :(

    A tak z innej beczki xd To nie wiedzialas ze 27 minutes jest przetlumaczone? Ja czytajac to normalnie umarlam. Chodzilam jak trup przez 2 dni. Zero funkcjonowania.

    Dobra koncze, i pamietaj: moj wybor to How to Save a Life :)

    Pozdrawiam i dziekuje ^^

    Kochana @CrazySocks543

    OdpowiedzUsuń
  33. Beauty and The Geek *o*

    OdpowiedzUsuń