poniedziałek, 16 czerwca 2014

Prolog

Jesteś bezużyteczną ciotą!”
Nikt cię nie lubi!”
Dlaczego nie zrobisz nam przysługi i nie umrzesz?!”
Dlaczego tutaj jesteś? Nie umiesz śpiewać!”
Jesteś cholernie niedojrzały!”
Do kurwy nędzy! Nie umiesz nic zrobić dobrze!”
Jesteś niczym! Bezużytecznym kawałkiem gówna!”
Słowa płonęły w mojej głowie. Mówił mi to zawsze, każdego dnia. Dlaczego? Co takiego zrobiłem? Dlaczego to mówił? Było to prawdą? Byłem bezużyteczny? Nikt mnie nie lubił? Robiłem wszystko źle? Byłoby lepiej jeśli bym umarł?
Wiedział jaki to co mówił miało na mnie wpływ? Nie mogłem mu tego pokazać, bo sprawiłoby to tylko, że byłby zadowolony. Musiałem być silny, ale to było trudne.
Miał na myśli to co mówił? Jeśli nie miał to dlaczego to robił? A jeśli miał, ponownie dlaczego? Co ja takiego zrobiłem? Co sprawiło, że tak czuł? Zawsze tak było?
Co ja takiego zrobiłem, że nienawidzi mnie on tak bardzo?

Notka autorki: Rozjaśniając niektóre rzeczy, to jest tylko fikcja. To się nigdy nie zdarzyło i nie zdarzy. Nie nienawidzę żadnego z chłopców (kocham ich wszystkich bardzo mocno).

Notka od tłumaczki: Prolog niewiele mówi, ale jestem pewna, że domyślacie się o czym będzie ff. Komentujcie proszę, nawet nie wiecie ile dla początkującego tłumacza znaczy każdy jeden komentarz :)
Jeśli chcesz być informowany wystarczy, że tutaj w komentarzu lub na tt mi o tym napiszesz.

30 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością :3
    I dziękuję, że zechciałaś to przetłumaczyć x

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś mnie informować? bardzo prosze <3
    @loufucksh4rry

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa. może być bardzo dobre, biorąc pod uwagę, na jak wiele języków zostało przetłumaczone :)
    czekam na następny i zapraszam do siebie na really-dont-like-you.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada ^^ Mogłabyś mnie informować ? @inginiaxoxo
    Sory za błędy pisze z tel xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tego, że nie jestem LS to zaciekawił mnie ten prolog i jestem chętna dalej czytać to tłumaczenie. Tak więc informuj mnie na tt jeśli możesz - @KarolciaSel :) Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. :) Jak możesz informuj mnie na Twitterze @rock_mee_zayn

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie :) mogłabyś mnie informować o kolejnych rozdziałach na twitterze? @RSamsik

    OdpowiedzUsuń
  8. gfhjiyf, już wiem, że pokocham to ff! jeśli możesz informuj mnie o nowych :)

    @minheltstyles

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie się zapowiada :) Mogę być informowana? @_polish_idiot_

    OdpowiedzUsuń
  10. grnahgeaioio, to będzie zajebiste <3
    i czy mogłabyś informować mnie na tt?
    @Imperio_Bitches

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się bardzo ciekawie :) informuj mnie o rozdziałach
    @girl_lovesdraco

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się świetnie;)
    Mogłabyś mnie informować? @angelloueh

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada sie ciekawie :) ... moglabys mnie informowac? @irish_gerl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie nie przepadam za tego typu opowiadaniami (moje faworyty są pełne radości i słodkie do bólu), ale ufam, że nie wybrałaś do tłumaczenia jakiegoś fika, w którym bohaterowie żyją w toksycznym związku. Prolog jest wyjątkowo krótki, więc nie za wiele można o nim powiedzieć, ale życzę Ci powodzenia i dużo weny do tłumaczenia. : )
    Przy okazji; zwróć uwagę na błędy interpunkcyjne, bo niestety się tu pojawiają.

    OdpowiedzUsuń
  15. To ff świetnie się zapowiada, strasznie mnie zaciekawiło C: nie mogę się doczekać dalszego rozwoju akcji!
    mogłabyś mnie informować na tt? mój user to @ahmyHazz :) z góry dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy zobaczyłam na ile języków zostało przetłumaczone to ff, stwierdziłam, że musi być dobre :)
    Jestem pewna, że go nie zepsujesz ;d
    Prolog, choć bardzo krótki to już mnie zaciekawił i oczywiście chętnie będę czytać twoje tłumaczenie. Mam nadzieję, że nie będzie problemem informowanie mnie o nowych rozdziałach na Twitterze (@18ladya)
    Pozdrawiam skarbie i czekam na pierwszy rozdział ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze się zapowiada jeśli można to tak ująć ;))
    @xroom94x

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie się zapowiada. Naprawdę mnie to zainteresowało i bardzo chciałabym zobaczyć co będzie dalej.
    Prolog jest krótki, ale można wyłapać niektóre fakty.
    Świetni Ci idzie jak narazie.
    Życzę dużo weny do tłumaczenia i powodzenia <3
    Mogłabyś mnie informować na tt :)
    @Roxy_Wachowiak

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieźle się zapowiada jeśli można to tak ująć ;))
    @xroom94x

    OdpowiedzUsuń
  20. prawda prolog rzeczywiscie malo mowi musze przyznac ze nie za bardzo lubie taka tematyke ale daje temu szannse I sobie na polubienie licze ze wcisnie mnie w fotel I poleja sie lzy
    @turdysevenlight

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie się zapowiada :D mogłabyś informować ?
    \ @OlaNinja

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje jeszcze raz ze dalas znać o tym tłumaczeniu
    Nie żeby było źle tłumaczone czy coś
    bo widzę ze wspaniałe Tobie pójdzie
    ale to nie dla mn - nie przepadam za smutnymi ff xd
    wolę jednak jak są w zgodzie etc
    wybacz ale po prostu wyraziłem sw opinię
    @bicz_plisss

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za tweeta o tym tłumaczeniu x
    Możesz mnie informować? ily x / @heref0rniall

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się świetnie ! nie mogę się doczekać next :) Mogłabyś mnie poinformować tak jak teraz ? Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce, a mogłabyś podać swojego tt? Wtedy z pewnością będę mogła Cię informować, a tak bez ushera to trochę ciężko xoxo

      Usuń
  25. Hej kochanie, zapowiada się świetnie ^^
    Chce być informowana @lovmylarreh

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję że napisałaś do mnie na tt bo inaczej nie trafiłabym na twoje tłumaczenie które zapowiada się świetnie :3 Proszę informuj mnie o nowych rozdziałach @LStylinsonforev

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się świetnie! Dodałam do zakładek i czekam na rozdział :) Pozdrawiam :) / @beeciasz2012

    OdpowiedzUsuń
  28. po tym krótkim prologu, mam wrażenie, że to jest pisane oczami Lou.. głównie przez to:
    " „Dlaczego tutaj jesteś? Nie umiesz śpiewać!”
    „Jesteś cholernie niedojrzały!” "
    pamiętam dużo akcji, jak wszyscy pisaliśmy do Lou, że go kochamy i uwielbiamy jego głos, dlatego też od razu mi się to z nim skojarzyło, a to drugie.. no cóż... Louis zawsze zachowywał się dziecinnie.. tylko, nie wiem jednego.. czy on jest tak wyzywany przez Harrego? chciałabym wierzyć, że nie, ale to przecież ff o Larrym.. skoro głównym bohaterem prawdopodobnie jest Lou, to nikt inny nam nie został.. ale nie potrafię sobie wyobrazić Harrego wyzywającego w ten sposób Lou.. nieprzyjemny widok..
    no cóż, wszystko ładnie pięknie, czekam do jutra na pierwszy rozdział, by wyjaśnił mi co nieco ;p
    + oczywiście chcę być informowana :3
    //@ShipperMonte

    OdpowiedzUsuń
  29. Przykre, juz mi sie zachcialo plakac... ;) dopiero prolog hehe

    OdpowiedzUsuń