sobota, 21 czerwca 2014

Rozdział trzeci

Wzdycham, kiedy schodzimy ze sceny. To wszystko poszło... okropnie. Z mojego powodu wszystko poszło źle, a chłopcy jak zwykle byli wyśmienici.
- Co się z tobą dzieje smutasie? - zapytał mnie Zayn wesoło.
Czy oni nie widzą jaki jestem zły?
- Uhm nic, na prawdę nic. Jestem po prostu troszeczkę zmęczony - odpowiadam, a Harry patrzy na mnie rozbawionym spojrzeniem. Niemal zapominam o ostatnim miesiącu i uśmiecham się do niego, na co ten rzuca mi piorunujące spojrzenie, więc odwracam wzrok.
- Yeah, to było totalnie wyczerpujące, ale dzisiejszy wieczór był niesamowity, wszyscy zrobiliście to cholernie dobrze. Jestem teraz na prawdę pobudzony! - woła Liam, a my zaczynamy się z niego śmiać. Może nie jestem aż tak zły jak myślałem. Uśmiecham się, ale spojrzenie Harrego ze złowrogim blaskiem  mnie paraliżuje.
To się dzieje tak jakby on umiał czytać mi w myślach. Zawsze kiedy jestem szczęśliwy, on potrafi to zmienić za pomocą tylko jednego spojrzenia. Jestem pewien, że chłopcy tego nie zauważyli, ale Harry owszem. I zawsze był gotów bezlitośnie to wykorzystać. 
Zespół nie wie jak Harry mnie traktuje. Myślą, że nadal jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi. Harry nie jest dla mnie wredny na koncertach, wywiadach, próbach i nagraniach lub gdziekolwiek gdzie ludzie mogli go zobaczyć lub usłyszeć. W pewien sposób się z tego cieszę. To co się między nami dzieje to coś, z czym ja i Harry sami musimy sobie poradzić.
- Powinniśmy zacząć coś robić, mamy wywiad dopiero pod koniec tygodnia - oznajmia Niall za swoim mocnym irlandzkim akcentem.
Życzę sobie mieć akcent podobny do jego. Jasne, mówię z brytyjskim akcentem, ale nie jest on jakiś specjalny w Anglii. Lubię być wyjątkowy. Tak było zanim wszystko obróciło się przeciw mnie. Teraz marzę jedynie żebym mógł być niewidzialny.
Wsiadamy do vana, a kierowca odwozi nas po kolei do domów Nialla, Zayna i Liama, a po następnych pięciu minutach ciszy przychodzi kolej również na nasz apartament.
Kiedy znajduję się w środku od razu kieruję kroki do swojego pokoju, ale ręka Harrego znajdująca się na moim ramieniu zatrzymuje mnie.
- Czemu się tak spieszysz? - pyta Harry z ironicznym uśmieszkiem.
- Mówiłem już. Jestem po prostu zmęczony - odpowiadam i ponownie odwracam się w stronę pokoju.
- Hej! Kto powiedział, że z tobą skończyłem?
- Więc czego ode mnie chcesz? - pytam i znów odwracam się twarzą do niego.
- Po pierwsze obróć się na około. - Powoli obracam się - A teraz śpij dobrze, palancie.
Stoję po prostu zszokowany podczas gdy Harry wchodził na górę do swojego pokoju.
Czy on właśnie powiedział żebym spał dobrze? Może i nazwał mnie 'palantem', ale powiedział żebym dobrze spał! Może to wróży coś dobrego.
Wchodzę na górę do pokoju i rozbieram się do bokserek, po czym kładę się do mojego wygodnego łóżka. Moje ciało zaczyna się relaksować i śnić o Harrym i mnie takimi jacy byliśmy przed tymi wszystkimi wrednymi słowami, niezręczną ciszą i piorunującymi spojrzeniami. Słyszę czyjś szept przy moim uchu kiedy jestem już prawie uśpiony.
- Kocham cię.

Tak samo jak z poprzednim rozdziałem. Jeśli do 20 będzie 20 komentarzy rozdział 4 będzie dzisiaj, jak nie to jutro o 12 :)

21 komentarzy:

  1. OMG !!!! Czy Harry powiedział, że kocha Lou??? Matko chcę już nowy rozdział, błagam. Musze wiedzieć co sie wydarzy. Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany wiedziałam, wiedziałam. Wiedziałam, że Hazza przyjdzie do jego pokoju. Nie mogę się już doczekać następnego rozdziału *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu takie cudowne! Mam łzy w oczach! ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg Louis powiedział Harry'ego Kocham Cię? omg Lepiej być nie może!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że Harry będzie cały czas uprzykrzać życie Lou, ale widzę, że nieźle się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest niesamowite. Ja chcę już kolejny rozdział! Świetnie tłumaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMFG!!! Czy Harry powiedział Lou, że go kocha?! Chcę już następny rozdział, muszę wiedzieć co będzie dalej.
    @Imperio_Bitches

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Czekam na next. Oby dzisiaj, bo długo nie wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowity rozdział. harry powiedział lou , że go kocha o tak *taniec szczęścia* hahaha

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG to Harry powiedział, prawda? Muszę wiedzieć, po prostu muszę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu te rozdziały są takie krótkie? :( ledwo się dobrze wkręcę w czytanie a tu koniec...
    Ale jej... Ten rozdział był cudowny. A końcówka taka dbdnsj ❤💝
    @girl_lovesdraco

    OdpowiedzUsuń
  12. końcówka >>>>>>>>>>>>>>>>
    następny rozdział musi być dzisiaj!
    Pozdrawiam x /KarolciaSel

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne tłumaczenie! Boski rozdział! ♥
    Tylko na razie trochę tak nic się nie dzieje.. Mam nadzieję, że szybko się rozkręci!
    Czekam z niecierpliwością!
    @Zaniloliry_wife

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju Harry powiedział Lou że go kocha!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wierzę w te ostatnie 'kocham cię', po prostu nie wierzę! to musi być jakieś wyobrażenie Lou lub po prostu nawet nie wiedział, ale już zasnął i to mu się po prostu przyśniło, musiało tak być, Harry tak po prostu by nie przyszedł i nie powiedział tego, o nieee, nie dam się nabrać!
    ughh nie mogę doczekać się jutra! jestem ciekawa jak to wszystko wyjdzie
    //@ShipperMonte
    ps. przepraszam, że nie komentowałam poprzednich rozdziałów, ale nie wchodzę na kompa codziennie i często mam braki w ff :C

    OdpowiedzUsuń
  16. Hazza miałam ci nogi z tylka powyrywać jeżeli jeszcze raz przezwiesz mojego Lou ale daruje ci bo powiedziałes że go kurwa kochasz!! Powodzenia w dalszym tłumaczeniu xx
    @LStylinsonforev

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś mi nie pasuje z tym "kocham cię" na końcu, haha
    No, ale zobaczymy w następnym rozdziale, który mam nadzieję, że pojawi się dzisiaj :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. fjejdjdjejdidjeifiwfihsineidndfrfkdkdkdkeodkxjdkdkidndhfidj :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebisty! x <3
    Czekam na dalszą część :D
    @_Tell_me_a_lie

    OdpowiedzUsuń
  20. co... c o ... CO..... C O
    oiuytrdfgtyhukjmnbvc

    OdpowiedzUsuń